Onsdag 29.06.11

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna så här kommer lite av vad som hänt.

 

I lördags var vi ute och firade Eds födelsedag med hans vänner. Barerna var inte så snälla mot honom, han känner ju dem alla och de gav honom drinkar i pintglas och shots i drickglas... Needless to say, det gick sådär. Vi gick ut runt halv nio, från halv tio kommer han inte ihåg någonting. Men vi hade roligt! Innan jag åkte hem vid midnatt hade han haft en lite tupplur på jobbet och piggnat till så han gick liksom ut en gång till ;) Jag sa att jag skulle lägga upp en massa bilder men de flesta är det åldersgräns på och det finns risk för mideråriga läsare så jag måste censurera hårt.

 

Här är vi några stycken precis i början. Som ni ser blev det inte "den lilla svarta" den såg alldeles för uppklädd ut bredvid Eds linneskjorta. Det blev min blommiga favorit istället :)

 

 

Lisa är här! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0