Lördag 25.06.11

Glad midsommar på er allihopa! Hemma hos oss är stämmningen noll. Jag tog ett grodhopp runt vardagsrummet och plockade fram en svensk flagga men det var allt. Hade hoppats på att fira med Angelicas familj i år men det gick inte, kanskte nästa år.

 

Men vi ska fira idag i alla fall för på måndag fyller Ed 30! Han har tagit ledigt idag och fixat barnvakt från sju till midnatt. Ser fram emot att få fixa till mig, tänkte ta på mig "den lilla svarta" (för javisst sörru, en sån har jag hemma). Dock vet jag ännu inte vad jag ska köpa till honom. Han tycker inte om överraskningar så det är bättre att vi kommer överrens om något men han kan inte bestämma sig.

 

Jag ska komma ihåg att ta lite bilder.
Ha en underbar helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0