Lördag 18.06.11

Det är lite hektiskt just nu, min att-göra-lista hade fem viktiga punkter idag. Låter lite men då har jag inte skrivit med allt det övriga som jag också gör typ handla mat, laga mat, diska, tvätta, stryka och alla mina spännande sysslor. Nej min stress beror på att det är så mycket som kommer att hända. Mest för min egen skull här kommer en liten lista till:

 

1. I morgon - fars dag! Idag köpte jag kort och present, det får räcka.
2. Måndag - Kevins födelsedag, har skickat present.
3. 25/6 - ut och fira Eds 30 års dag (?)
4. 27/6 - Ed fyller 30! + LISA KOMMER!
5. 1/7 - Jacob fyller 1!
6. 3/7 - Kalas för Jacob
7. 6/7 - MAMMA KOMMER!

 

Ni ser, jag har massor av kalas och presenter att planera. Till Jacobs kalas ville jag göra en smörgåstårta, men kommer engelsmännen att äta den? De kan aldrig ha sett något liknande. Alternativt gör jag rostbiff och potatissallad.

 

Jacob försöker klättra upp i vagnen.
Idag lärde han sig att klättra upp i soffan och hur man kommer ner igen! Det är svårare att gå ner än upp, det tog ett tag innan han lärde sig "rumpan först" och inte huvudstupa...

 


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Jag har också evinnerliga to do lits! Haha varav en av punkterna handlar om att lägga ut en kontacktadress på bloggen!

Du kan nå mig på [email protected]

2011-06-21 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0