Fredag 17.06.11

Jacob visade upp sina nya skills på lekgruppen idag, han har lärt sig att stå själv uta att hålla sig i! Han är allt bra fantastisk min son :)

 

Till kvällsmat idag lagade jag "beef bourguignon" en fransk lyx kalops, precis som de gjorde i filmen Julie & Julia. Mysig film feel-good-film med massa fransk mat, starring Meryl Streep. Men när det var dags för Jacob att äta var han inte hungrig? eller för trött? eller uttråkad? eller nåt och tyckte inte om min "bourguignon". Jag lät honom äta plockmat framför barnprogrammen istället, brödbitar, ost, skinka och frukt. Så nu har jag dåligt mammasamvete, jag borde ha lagat något annat till honom och vi borde alla äta vid bordet tillsammans. *suck*

 

Beef bourguignon (det såg godare ut i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0