Migrän?

Jag är ganska säker på att jag fått migrän sen Jacob föddes. Idag var andra gången och det började med en vanlig molnande huvudvärk som kring fem övergick till något utom denna värld. Jag var helt borta efter det i tre och en halv timme, två värkabletter hjäpte inget och jag mådde pyton illa hela tiden. Det går i släkten tydligen, både mamma och morfar hade migrän. Borde kanske gå till doktorn och få det fastställt men vad kan de göra åt saken? Jag laddar upp med migräntabletter här hemma och hoppas att det inte blir så illa, han bara haft det två gånger i år.

 

Idag har tog vi bilen till Leeds och gick på den brasilianska restaurangen igen. I morgon hoppas jag på att vi kan gå och simma med Jacob.

 

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0