Höst höst höst

Efter några dagar av ihållande regn har solen kommit fram, men det är inte alls varmt och skönt. Det är blåsigt och kallt. Var det allt? Vilken mesig sommar!

 

Ni vet att vi åkte söderut i sommras? Vi hälsade på Gill och nu har en av hennes söner kommit hit och hälsat på oss. Han har stannat här två nätter men åker nog hem idag tror jag. Har inte sett mycket av dem för i förrgår var Ed erbjuden två gratis biljetter till Leeds festival, vilket de givetvis tog. Ed fråga om jag också ville följa med men jag har inget barnvakt på stand-by som jag bara kan ringa upp när som helst. Lite surt när de visar live från festivalen på TV hela kvällen och här sitter jag för mig själv. Nästa år banne mig!

 

En liten buse xxx

 


Ritar.

 


Tittar i sin bilderbok.

 


Bläddrar.
Mycket spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0